ابراهیمی، کریم؛ آذر، عادل و چیت سازیان، علیرضا (1399). طراحی مدل سنجش کیفیت خدمات دولت الکترونیک مورد مطالعه: دفاتر پیشخوان دولت. مدیریت تولید و عملیات، 11(1)، 89-109.
باقری نژاد، جعفر و شریفی، فروغ (1390). مدل پذیرش خدمات دولت الکترونیک در صنایع کوچک و متوسط ایران. مطالعات مدیریت صنعتی، 22، 105-134.
خرم، کبری؛ اسدی، اسماعیل و درنیانی، سحر (1399). تبیین الگوی توسعه دولت الکترونیک بهمنظور ارائه مطلوب خدمات عمومی برمبنای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی. پژوهشهای پیشرفت، سیستمها و راهبردها، 1(4)، 11-38.
رحیمی، غلامرضا؛ امیری، سعیده و قربانینامور، فرخ (1395). شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی موفقیتآمیز طرحهای دولت الکترونیک در شرکت مخابرات شهر تبریز و ارائه الگوی مطلوب، مطالعات مدیریت و کارآفرینی، 2(1)، 142-153.
عباسی، رسول؛ طالاری، محمد و میرزایی، زهرا (1400). کیفیت خدمات دفاتر الکترونیک قضایی و اعتماد شهروندان. فصلنامه حقوق اداری، 9(28)، 135-162.
قربانیزاده، وجه الله؛ رودساز، حبیب و عباس پور، جعفر (1393). فراتحلیل موانع استقرار دولت الکترونیک در ایران. مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات، 8، 1-32.
قیاسی، فاطمه؛ درویشپور، حجتالله؛ توحیدفام، محمد و امینی، علیاکبر (1400). بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تأکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک). فصلنامه مدیریت کسبوکار، 13(49)، 467-489.
محرابیان، پژمان (1399). تأثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک شهرداری ها بر رضایت و وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش ادراکشده توسط مشتریان و اعتماد مشتریان در معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران.
اقتصاد و برنامهریزی شهری، 9(1)، 48-52.
ملکی نجفدر، علیرضا؛ رسولی شمیرانی، رضا و روستا، محمود (1391). بررسی تأثیر عوامل موثر بر پذیرش و کاربرد فناوری اطلاعات بر اساس مدل دیویس. پژوهشنامه مالیات، 14، 134-167.
منشی زاده، پروانه (1396). ارزیابی سطح بلوغ خدمات دولتی الکترونیک در برخی از سازمانهای دولتی. دو ماهنامه مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه، 2(4)، 33-46.
الهی، شعبان؛ عبدی، بهنام و دانایی فرد، حسن (1389). پذیرش دولت الکترونیک در ایران: تبیین متغیرهای فردی، سازمانی و اجتماعی مطرح در پذیرش فناوری. چشمانداز مدیریت دولتی، 1، 41-67.
یعقوبی، نورمحمد (1396). دولت الکترونیک ـ رویکرد مدیریتی (چاپ سوم). تهران؛ انتشارات افکار.
Akman, I., Yazici, A., Mishra, A., & Arifoglu, A. (2005). E-Government: A global view and an empirical evaluation of some attributes of citizens. Government Information Quarterly, 22(2), 239-257.
Balaban, I., Mu, E., & Divjak, B. (2013). Development of an electronic Portfolio system success model: An information systems approach. Computers & Education, 60(1), 396-411.
Chen, J., Jubilando, R., Capistrano, E., & Yen, D. (2015), Factors affecting online tax filling – An application of the IS Success Model and trust theory. Computer in human behavior, 43, 251-262.
Chiu, C. M., Chiu, C. S., & Chang, H. C. (2007). Examining the integrated influence of fairness and quality on learners’ satisfaction and Web‐based learning continuance intention. Information systems journal, 17(3), 271-287.
Cho, S., Oh, S., Rou, H., & Gim, G. (2021). Study on Security and Privacy of E-Government Service. In Data Science and Digital Transformation in the Fourth Industrial Revolution, 67- 79.
DeLone, W. H., & McLean, E. R. (1992). Information systems success: The quest for the dependent variable. Information systems research, 3(1), 60-95.
Delone, W. H., & McLean, E. R. (2003). The DeLone and McLean model of information systems success: a ten-year update. Journal of management information systems, 19(4), 9-30.
Hassanzadeh, A., Kanaani, F., & Elahi, S. (2012). A model for measuring e-learning systems success in universities. Expert Systems with Applications, 39(12), 10959-10966.
Lee, J. K., Lee, W. K. (2008). The relationship of e-Learner’s self-regulatory efficacy and perception of e-Learning environmental quality. Computers in Human Behavior, 24(1), 32–47.
Lia, Y., & Shang, H. (2020). Service quality, perceived value, and citizens’ continuous-use intention regarding e-government: Empirical evidence from China. Information & Management, 57, 103197.
Li, Y. & Shang, H. (2020). Service quality, perceived value, and citizens’ continuous-use intention regarding e-government: Empirical evidence from China. Information & Management, 57(3), 103197.
Lin, H. F. (2007). Measuring online learning systems success: Applying the updated DeLone and McLean model. Cyberpsychology & behavior, 10(6), 817-820.
Marjanovic, U., Delic´, M., & Lalic, B. (2015). Developing a model to assess the success of elearning systems: evidence from a manufacturing company in transitional economy. Information Systems and e-Business Management, 14(2), 253–272.
Mathew, S., Jose, A., Rejikumar, G., & Chacko, D. P. (2020). Examining the relationship between e-service recovery quality and e-service recovery satisfaction moderated by perceived justice in the banking context. Benchmarking: An International Journal, 27(6), 1951-1980.
Osman, I. H., Anouze, A. H., Irani, Z., Al-Ayoubi, B., Lee, H., Balcı, A., & Weerakkody, V. (2014). COBRA framework to evaluate e-government services: a citizen-centric perspective. Government Information Quarterly, 31(2), 243–256.
Osman, I., Weerakkody, V., Irani, Z., Lee, H., & Hindi, N. (2013). E-government implementation: A bird s eye view of issues relating to costs, opportunities, benefits and risks.
Information Systems Frontiers, 17(4), 899-915.
Ozkan, S., & Koseler, R. (2009). Multi-dimensional students’ evaluation of e-learning systems in the higher education context: An empirical investigation. Computers Education, 53(4), 1285-1296.
Parasuraman, A. P., Zeithaml, V.A., & Berry, L.L. (1988). SERVQUAL: A multiple- Item Scale for measuring consumer perceptions of service quality. Journal of retailing, 64(1), 12-40.
Petter, S., DeLone, W., & McLean, E. R. (2013). Information systems success: The quest for the independent variables. Journal of Management Information Systems, 29(4), 7-62.
Pitt, L.F., Watson, R.T., Kavan, C.B. (1995). Service quality: a measure of information systems effectiveness, MIS quarterly, 19(2), 173-187.
Rana, N. P., & Dwivedi, Y. K. (2015). Citizen’s adoption of an e-government system: Validating extended social cognitive theory. Government Information Quarterly, 32(2), 1-10.
Rasheed, F. A., & Abadi, M. F. (2014). Impact of service quality, trust and perceived value on customer loyalty in Malaysia services industries. Procedia Social and Behavioral Sciences, 164, 298–304.
Seddon, P. B. (1997). A re-specification and extension of the DeLone and McLean model of IS success. Information systems research, 8(3), 240-253.
Shah, T. R. (2021). Service quality dimensions of ride-sourcing services in Indian context. Benchmarking: An International Journal, 28(1): 249-266.
Shahghasemi, E., Tafazzoli, B., Akhavan, M., Mirani, G. & Khairkhah, T. (2013). Electronic Government in Iran: A Case Study. Online Journal of Social Sciences Research, 2(9), 254-262.
Shareef, M. A., Kumar, V., Kumar, U., & Dwivedi, Y. K. (2011), E-Government Adoption Model (GAM): Differing service maturity levels. Information System Research, 3(1), 60-95.
Stefanovic, D., Marjanovic, U., Delić, M., Culibrk, D., & Lalic, B. (2016). Assessing the success of e-government systems: An employee perspective. Information & Management, 53(6), 717-726.
Sun, Y., & Jeyaraj, A. (2013). Information technology adoption and continuance: A longitudinal study of individuals behavioral intentions. Information & Management, 50, 457-465.
Urbach, N., Smolnik, S., & Riempp, G. (2010). An empirical investigation of employee portal success. The Journal of Strategic Information Systems, 19(3), 184-206.
Wang, W. T., & Wang, C. C. (2009). An empirical study of instructor adoption of web-based learning systems. Computers & Education, 53(3), 761-774.
Wang, Y. S., & Liao, Y. W. (2008). Assessing eGovernment systems success: A validation of the DeLone and McLean model of information systems success. Government Information Quarterly, 25(4), 717-733.
Wang, Y. S., Wang, H. Y., & Shee, D. Y. (2007). Measuring e-learning systems success in an organizational context: Scale development and validation. Computers in Human Behavior, 23(4), 1792-1808.
Venkatesh, V., Sykes, T. A., & Venkatraman, S. (2014). Understanding e-Government portal use in rural India: role of demographic and personality characteristics. Information System Journal, 24(3), 249–269.